Cykl imprez wymiany ubrań SWAP organizowany jest od lutego 2013. Pierwsza impreza odbyła się w jednym z akademików Politechniki Wrocławskiej.
Obecnie jest to największy cykl tego typu imprez w Polsce, który sukcesywnie rozrasta się na inne miasta.
CO TO JEST SWAP WROCŁAW?
Dla uczestniczek
- sposób na nowe ubrania bez zwiększania ilości rzeczy w szafie (która i tak się nie domyka)
- forma spędzania wolnego czasu
- sposób na nowe znajomości
- szansa na zdobycie atrakcyjnych nagród od sponsorów imprezy
Dla firm
- największa w Polsce impreza bezgotówkowej wymiany ubrań dla kobiet
- fantastyczne miejsce promocji produktów i usług dedykowanym kobietom
- sposób na reklamę, która na pewno dotrze do kobiet (średnia wieku 27 lat)
SWAP w sieci:
LinkedIn | WWW | Fb Wrocław | Fb Warszawa | Fb Jelenia Góra
KTO TO ORGANIZUJE?
Imprezy z cyklu SWAP – Bezgotówkowa Wymiana Ubrań organizuje Dżoolka wraz z Agencją Marketingową POMELOGO specjalizującą się m.in. w organizacji wydarzeń pod klucz.
Dżoolka
Dżoolka jest rodowitą wrocławianką. Z modą, a raczej z ubraniami wiąże ją blog ze stylizacjami na 4 pory roku i różne okazje oraz zawód stylistki.
Zaczynając swoją przygodę ze wspieraniem ludzi w kwestii ubioru zaczęła w 2007 będąc najmłodszą Osobistą Stylistką w Polsce i prawdopodobnie najlepiej ubraną IT Girl (jako że z wykształcenia jest inżynierem).
Na co dzień Dżoolka (jako Julia Daroszewska) zajmuje się szeroko pojętym marketingiem. Prowadzi konsultacje i szkolenia z zakresu strategii dla przedsiębiorstw oraz skutecznej promocji marek.
Julia Daroszewska jest specialistką w dziedzinie Social Mediów ze szczególnym naciskiem na portal LinkedIn, z którego skutecznego korzystania szkoli.
W wolnych chwilach pisze na Gingers Magazine prowadzi blog o byciu przedsiębiorcą w Polsce i testuje czekolady.
Dżoolka w sieci:
Facebook | Instagram | LinkedIn | YouTube | Blog | WWW
Agencja Marketingowa POMELOGO
Agencja Marketingowa POMELOGO świadczy kompleksowe usługi z zakresu szeroko pojętego marketingu oraz strategii przedsiębiorstwa. Zajmuje się tworzeniem nowych marek i wprowadzaniem ich na rynek zarówno Polski jak i zagraniczne.
POMELOGO specjalizuje się również organizowaniu wydarzeń pod klucz, w tym również szkoleń i warsztatów. W swoim portfolio ma wsparcie przy organizacji oraz promocji Akademickich Mistrzostw Świata w Kolarstwie Jelenia Góra 2014 (The World University Championship in Cycling Jelenia Gora 2014). Z jej ramienia powstało też logo imprezy.
Dzięki posiadaniu własnych przestrzeni reklamowych, POMELOGO dysponuje naprawdę ciekawą ofertą i skutecznie promuje kobiece marki.
POMELOGO w sieci: